a old friend

2010-04-24 at 20:00:58


Har suttit och kollat på lite gamla bilder och tänkt lite tillbaka. Dock så frågade yenni om jag ville följa med till martin ikväll, jävligt tveksamt inte för att jag inte tycker om honom utan att det känns konstigt att vara med det "gammla gänget" om man nu säger så. Martin är då en gammal vän till mig, han var seröst min bästa killkompis men han skaffade flickvän och jag tror dom flesta vet vad som händer då.. dom glömmer bort vänner. Men kan absolut inte neka och säga att jag inte saknar honom, för det gör jag. Saknar honom super mycket!
Har ni haft en så nära vän som helt plötsligt bara "försvinner" ur ens liv ?


Jag tror det här var runt 2008 eller 2007. Han var min redhead,min bästavän och killen jag kunde prata med. Tråkigt att det skulle bli såhär. Aja that's life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback