bakis men mår bra!

2010-04-02 at 15:44:56


skit dålig uppdatering! sry! :D men jag är i alla fall hemma nu och är stört bakis men jag kan säga att jag hade en sjukt rolig kväll igår så tack rebecca Ehrnrooth! hände massor med saker alla var fulla och glada så det kunde inte bli bättre. men dock så blev det nästan bråk på vägen hem. inte jag då! alltså jegham och viktor blev lite sura på en ful kille som var typ från indien.. men det är ju en annan historia!

men tänkte börja fixa mig och sedan möta christel och nattis. vi ska ta en promenad och köpa glass! ska köpa min första isglass i år! :D . och det är super härligt väder. och så lägger jag upp bilder från igår kväll! vad ska ni göra på långfredag? :)

super snygg bakis! mjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback