fel att trycka ner yngre tjejer

2010-04-29 at 19:35:44


Har självklart suttit som en nörd och läst massa bloggar. Gick dock in på kisses nyss och läste om att hon skrev att hon var oskuld. Såå patetiskt att äns ljuga om det, det är absolut inte fel att vara oskuld. Men har man haft en pojkvän i typ 2 år, så är det väl självklart att man har haft sex.. och så klagar hon även på dessie och paow. Det är fan deras liv.. åh *suck* blir bara allmänt irriterad. Hon gör säkert så bara för att provecera. eller det är klart. men det funkar ju.. vet inte äns varför jag spenderar min tid på att skriva detta. Tycker bara det är fel att trycka ner yngre tjejer , bara för att dom har sex. jaja nu ska jag röka min efterlängftade cigg. Kram


Kommentarer
Postat av: Mag

DET ÄR DET HÄR SOM JAG HATAR MED ER MÄNNISKOR.

BARA FÖR ATT MAN HAR/HAFT POJKVÄN SÅ BETYDER DET INTE ATT MAN HAR HAFT SEX.



Jag har haft kille i snart 4 år och vi har ALDRIG (stolt) haft sex. Man kan faktiskt klara sig och leva ett normalt liv utan att behöva knulla runt.

Men jag antar att det ändå alltid kommer finnas idioter där ute som har en heeelt annan uppfattning om livet som egentligen går att leva.



YOU WANNA BE DUM, YEAH SURE, GO A HEAD AND BE IT !!

2010-04-29 @ 19:42:43
Postat av: Nabil

Jag håller med Mag lite ovan, bara för att man vart tillsammans med sin partner så länge så betyder det inte att man haft sex. Men ändå. 4 år är länge.

2010-04-29 @ 19:44:51
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: M A R I J A

tack så mycket! :D

2010-04-29 @ 19:52:07
URL: http://mariamardini.blogg.se/
Postat av: madde :D

ja men gud, du har dina åsikter jag har mina. jag anser att sex är en del av ett förhållande. och jag menar absolut inte att det är fel att vara oskuld, men hon har ju själv skrivit hur skönt det är med sex. det jag tycker är fel som hon skrev var att skriva om paow och dessie.

2010-04-29 @ 20:35:13
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Yen

Hahaha kissie oskuld my ass! :) föressten MAG sex är något man bör göra med den man älskar och någon man varit ihop med i fyra år nu är ju perfekt!!! haha är det inte dags nu :) gör oss alla en tjänst och gör det jag lovar du kommer inte ångra dig !

2010-04-30 @ 13:17:13
Postat av: Salle

stackars snubbe asså skulle aldrig palla med en sån brud!

2010-04-30 @ 13:19:53
Postat av: Linnea

kissie e verkligen inte oskuld!♥

2010-05-02 @ 16:52:44
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback