finns ej rubrik

2010-04-27 at 22:39:40


Har såklart kollat på desperate housewives och couger town. Finns inget bättre, kanske sex and the city. Men jaja! ska läsa massa bloggar,ta en cigg och dricka vatten ur en smoothie flaska som är från chiquita. Efter det ska jag sova och gråta, för min mage kurrar och jag är hungrig.. *suck* och jo varför jag är så hungrig är ju för att jag inte kan äta speciellt bra eftersom jag drog ut min tand förra veckan och mitt hål är bara allmänt irriterande och gör så att jag inte kan äta.. men nog snackat om mitt hål. Vi hörs imorgon kram


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

grym blogg! :D

2010-04-27 @ 23:13:40
URL: http://carlosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback