hej jag har en bra dag! :)

2010-04-14 at 17:01:54


Kom precis hem, fick skjuts av söta lennart! alltid kul med en moppe tur i det härliga vädret!. Men jag har varit hemma hos malin gick hem till henne direkt efter skolan. Ville pigga upp henne lite för hon var inte i skolan idag. Men lennart och marcus kom dit också för att mysa lite. Vi satt ute och rökte och pratade massa skit. Jätte mysigt, älskar att vara hos malins pappa när det är soligt ute. Men vi drog en liten stund till badberget,har så mycket sommar minnen där. Men nu är jag hemma och tänkte plugga lite Kram!


antar att man inte ser min outfit så jätte bra , men ni får ta och leva med det! :)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: tack detsamma:)

2010-04-14 @ 17:19:28
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback