hemma från stan

2010-04-13 at 20:51:04


Tja alla! är hemma nu och ganska mätt också. Konstigt nog. För jag hade ju inte pengar men karro ville verkligen att jag skulle följa med eftersom jag är så cool,snäll,bäst och alla älskar mig ahha. och det är klart jag gör eftersom hon fyller år! Vi käkade på pizza hut, och jag som är en liten tattar unge får massa rester. Så det blev en mätt mage ahha . åh herre gud. super pinsamt och sitta och käka andras mat, men ibland måste man. Usch för mig! :) jag är fattig och bor i rinkeby Men tänkte chilla lite ett tag och så. Yenni kommer att komma till mig om en liten stund hon är också ute käkar med sin familj hennes pappa fyller också nämligen idag. Så grattis farbror 50 år! Nu är du en gubbe! jag skriver sen KRAM!


nico och jag förra veckan på coffie!

jäklar vad snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback