måndag och jag är ledig!

2010-04-12 at 12:08:08


Har varit vaken i typ en timma nu, Men somnade kl 5 så har sovit 5-6 timmar! Var vaken som en idiot/desperat och väntade på att diego skulle logga in, men nej! det gjorde han ju inte. fick prata med hans bror inte för att det är tråkigt utan att jag saknar ju diego så mycket. Men han var säkert ute och hade kul medan jag fick sitta här och hålla mig vaken! woho!  Men har varit  har yrat runt lite för mig själv och typ kollat tv. Men det är uper fint väder så tänkte sätta mig ute och typ ligga där och ta det lungt. Sen ska jag möta hanna ett tag pch prata lite med henne.

 Och senare ikväll så blir det lite plugg för mig. Dumt och plugga sista sekunden men lov är väl för att att ha kul och skita i skolan eller hur?. nee men så ska rå plugga hela dan sen. Fast har dock inte sååå jätte mycket. Men ska göra lite frukost nu och sätta mig ute i det varma! :D Kram 


såhär ser man ut nu då! min sov outfit antar jag!


Kommentarer
Postat av: FAAKIE

åh tack va gulligt sagt :) din blogg är med jätte fin, älskar din bakgrund :)

hoppas du hittar hit igen! kramiss



2010-04-12 @ 12:40:53
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback