tack marcus. TACK!

2010-04-01 at 14:34:18


sitter i skolan och ska skriva fördelar och nackdelar om skoluniform!.. "kul". aprå på det. vad tycker ni om skoluniform?. själv tycker jag att man borde få klä sig hur man vill!

men saken jag igentligen tänkte komma till var ju dock att. min kväll skulle bli perfekt! åka till danderyd och festa. självklart ska jag fortfarande dit. men har ett litet problem. för marcus och jag hade bestämmt att åka från lidingö till danderyd runt halv 8 - 8 . men jag hade dock tänkt låna nattis super snygga känning som jag ville ha på mig just ikväll. men hon kommer inte förens kl halv 9- 9 och marcus vill absolut inte vänta på nattis och nu vet jag absolut inte vad jag ska ha på mig! ååååh. damp! tack marcus . du är "världens bästa". bajsunge du är!.

jag och marcus på fyllan för ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback