tidig på en lördagkväll ... :O

2010-04-18 at 00:15:00


yoyoyo! Är hemma hos carol och kollar på massa roliga klipp på youtube, ett gott skratt skadar inte. ihih. Har varit och christel och firat henne och vickie, dom bjöd på god mat,chips,läsk osv. så söta dom är! det blev fest efter också. Själv hade jag inte alkohol men vissa bjöd är inte speciellt full, lite smått lullig. Men jag tyckte absolut att det var trevligt men har haft det roligare. sry vickie och christel. hehe! ne vet inte var kanske inte speciellt taggad, drack så mycket igår och så. Men jag tänkte faktiskt gå lägga mig snart är super trött. Ska kanske sätta på en film, dricka varm choklad och slappna av. ååh visst låter det skönt! :)


hahhaah carolina ser ut som en kille. hey dude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback