hehehoehehah!

2010-08-02 at 22:09:33


Hej alla som är lika tråkiga som jag!

har helt ärligt bara suttit hemma och inte gjort ett skit, eller felle var här förut så vi köpte massa mat,läsk,godis och chips. Och bara fettat oss som fan! älskar att vara fet, jag kan skaka min rumpa mer då! Vet att sean banan skulle gilla mig.

Men håller faktiskt på fixa mig lite smått nu. Ska ut en liten stund och skaka min röv och säga oj jag har en så stor rumpa! Nej men har även lite damp för min webb funkar inte och jag vill så gärna ta kort på feta mig.. men ni får leva ett tag med andra bilder som inte är tagna idag! CHAO feta jävlar.
P.S är på cphumör :)

Kommentarer
Postat av: Hw

SV; Tack, mysig blogg du med :D

2010-08-03 @ 10:44:47
URL: http://wiklundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback