hej hej!

2010-08-04 at 15:24:36


kom precis hem från daniel.

har vandrat lite idag känner jag, kunde inte uppdatera igårkväll eftersom jag sov äver hos malin. För fegisen vågar inte sova ensam hemma så var självklart tvungen att sova där! Men fick glass i allafall! Är super avundsjuk på henne just nu för hon sitter säkert redan på planet nu påväg till portugal! den bajsungen. Hon kommer får sol,värme, mycket alkhol och killar medan jag kommer få regn,inga killar,tråkigt och lite alkohol.

Men idag ska jag nog bara vara hemma som dom senaste dagarna. Jag blir seriöst helt deprimerad av det här vädret. *suck* Har bara lust och gömma mig. Men här bjuder jag på lite bilder från igår :)

detta var min ända vän igårkväll. dom mobbade ut mig så fick sitta med den här snyggingen!

gårdagens middag! super gott!

Kommentarer
Postat av: Elsa Svensson

Tackar ! ;) Mysiga bilder i headern !

2010-08-04 @ 15:54:00
URL: http://elsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback