bakis *suck*

2010-02-20 at 12:36:09


jag är helt slut! jag är otroligt bakis, har ont i huvudet, mår lite små illa. men annars är det väl helt okej sitter och lyssnar på rude boy med rihanna as härlig låt :) . blev inga bilder från fiket, tror helt ärligt att jag har tappat bort min kamera . hehe så typiskt mig. men igår så fikade jag med ett antal tjejer, fikade med malin,christel,vickie,ester,matilda osv. mysigt. träffade dock aldrig Brodde men jag hann inte jag är en upptagen kvinna ;). men vi drog till mig och förade i alla fall några stycken sen drog vi vidare till hersby gymnasium där dom hade en inne bandy tunering by night :) lite halvt tråkigt sen efter det kommer jag inte ihåg så mycket mer .. (blackout) och nu sitter jag här och skriver , jag borde så trappa ner med drickandet .. haha, nu när jag ändå håller på här så fick jag nyss reda på att min kompis ringde mig typ 50 gånger för att få tag på mig hon stod utan för mitt fönster och bankade och jag vaknade aldrig hade nog deckat. och min gulliga malin skulle sova hos mig fyfan vad jag är taskig. så hon stod ute och frös hela natten. men hon är på väg hit nu så vi ska dricka te och värma upp henne lite ;) grr!
puss

tror ni förstår bilderna. nu jävlar super vi, sen spyr vi. nu sitter vi här och måste ta en bakis tablett! vad är det för bullshit lixom? varför ska alkohol va så kul och sen bara förstöra min morgon. tack vodka + vitt vin! lovely 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback