bio time!

2010-02-28 at 19:06:15


ska på bio snart. ska dra om 20 min så tänkte slänga in ett snabbt inlägg sådära :) vi ska kolla på en film som jag tyvärr inte kommer på vad filmen hette haha , men annars tror jag det kommer bli ytterst trevligt att kolla på bio har inte gjort det på hur länge som helst! så det ska bli mys. ska gå med suss ,felle nattis och christel och några till , men har dock inte koll på vilka som ska med ahha. jag är så otroligt korkad.. eller ? men för övrigt sitter jag här och lyssnar på we are the world för haiti . jag får så mycket rysningar över att lyssna på den låten! älskar den! ne men nu ska jag fortsätta lyssna på låten och ta en cancerpinne . puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback