castell & almqvist <3

2010-02-26 at 16:15:37


nu sitter vi hemma hos mig, såklart! vi ska alltid hem till mig :), fast vi har köpt cigg idag och jag har skaffat ett jobb på en turkshop ahaha , men men behöver man pengar så behöver man det! vi sitter och kollar på made på mtv, så otroligt roligt men dock så är det typ jobbigt att kolla på det för att dom är så oerhört pinsamma! ahah :D dom sitter även och äter choklad och försöker sukta mig! jätte elaka! för jag "bantar".. nja inte direkt men försöker bli nyttigare. go sallad  . men nu ska vi fortsätta kolla på made , jag skulle åkt in till stan och fikat men så blev det inte. men det är ytterst trevligt att sitta här med mina två idioter som jag älskar :),  och om en liten stund ska jag till min kusin och äta gott. det blir hamburgare. mums! fast en nyttig hamburgare promise.. eller? ne men jag lär skriva senare eller imorgon om jag hinner, ska kanske till uppsala och festa där. men får se puss

madde,marcus & hanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback