GÖD MÖRGÖN

2010-02-26 at 13:36:34


god morgon kanske man inte ska säga, idag har jag faktiskt skippat skolan, har världens träningsverk och lite små ont i magen , men har ätit en rejäl frukost nu ahah :) eller lunch kankse man ska säga , men det är SPORTLOV nu och är sjukt taggad och det känns så otroligt skönt så idag mår jag bra, och om en stund ska jag träffa hanna castell och marcus almqvist mina två favoriter! vi ska mysa lite , trekant kanske? , nja , inte riktigt va!? , dom två får leka själva :) jag filmar jätte gärna haha. men nu ska jag piffa upp mig lite och se fresh ut , ser lite trashig ut just nu. men jag mår så otroligt bra idag än vad jag gjorde igår med mammagrejen . ehhe jag sov inte äns hema igår kväll. men sådant kan hända. hon får ta och leva med det är fortfarande irriterad på henne men idag ska ingen förstöra min dag. det är ju fredag trotsallt! :) puss

så här mår jag just nu :) på bilden är det jag och malin vi var på landet i somras med susanna. och det är ju såklart susanna som tar bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback