jordbävning

2010-02-28 at 02:38:27


tja blöggen! skrev för typ en timma sen , men jag har suttit och funderat as länge om jordbävningen som hände i chile. och jag börjar få ont i magen ! killen som jag är dock lite in love iiiin! hehe bor ju där så jag får lite dåliga vibbar och kan typ inte sova. inte för att jag tror det har hänt honom något men man vet aldrig. och vi har inte kunnat få tag på han så .. men jag får hoppas på det bästa, och jag hoppas ju såklart på att han mår bra!

men inga ledsna miner nej. jag måste försöka sova , ska upp 8 på morgonen . make som money money.
men god natt och jag skriver imorgon . om jag hinner lite mycket att göra . jag är en upptagen tjej tyvärr . ahah , god natt puss

saknar dej, hoppas du är okej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback