mammor är värdelösa

2010-02-25 at 21:03:17


jag lovar seröst att min mamma har mens året runt! hon är så värdelös och är dum i huvudet! ibland har jag seriöst lust att slita huvudet på henne!!!!!  ÅÅÅH! jag har typ damp , först dampar hon på mig för att jag har lite musik på och kl är typ snart 9. och jag lovar det är inte så högt.. har lite lågt för mig själv. sen så blir hon sur för att jag pratar för mycket i telefon med mina kompisar. snälla slå mig också! . ah och sen blir hon sur för att jag vill röka när det hon som gav mig ciggen! och nu är jag super irriterad för hon är allmänt otrevlig och cp!
MAMMOR ÄR VÄRDELÖSA IBLAND! ELLER SNARARE OFTA!


ja du kan nu tycka så här , aaw! mamman och dottern festar tsm och har kul , pekar fuck you. trevligt. bla bla bla. det där var bara tillfälligt... , jag känner inte så just nu med henne. helt tvärtom!
'


Kommentarer
Postat av: carol

HHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHA men erkänn att hon e grym på att festa, har alltid lika kul med henne men visst mammor kan vara lite speciella sometimes !! MASSA LOVE// din siss

2010-02-25 @ 23:53:43
URL: http://carolfrancesca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback