trötter

2010-02-23 at 23:31:24


har inte skrivit ett ända inlägg idag. tror inte det spelar så stor roll, antar att det är typ två personer som har upptäckt min blogg. men whatever! i just don't give a fuck :D för jag gillar att skriva och tänkte skriva ett godnatt inlägg!

eller ska börja med en uppdate :
idag har jag faktiskt bara varit i skolan, och sedan träffat min söta susanna som är milf! jag upprepar MILF! :) men som sagt. hade ytterst trevligt med henne. tog några bilder med hennes nya system kamera :) tänkte lägga upp några bilder sen, typ imorgon ,men efter det mötte jag och susanna. hannah the bitch! och jag menar bokstavligen bitch men antar att vi älskar henne i alla fall <3 jag sprider min kärlek till henne! men vi åkte i alla fall vidare hem till mig. vi satte oss och rökte och pratade lite och hade det ytterst mysigt bara . men inte så mycket mer än det. dom drog vidare hem och jag stannade hemma och kollade på ett roligt program :) och nu sitter jag här i mitt rum och tänker skriva god natt bitches . jag skriver mer imorgon för jag är oehört trött och måste sova för jag har skola *SUCK* puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback