veckans BLATTE

2010-02-18 at 17:28:06


den där fula jävla turken ska inte bjuda mig på hans fest! och jag den coolaste bruden i hela JÄVLA världen kan inte komma för han är dum! dum dum dum dum dum dum! .... *suck*
han får alltid komma till mig vi är fan barndomsvänner KOMMER DU IHÅG LENNART???? jag bajsar på ditt fula huvud! dö fucker. MOAHHAHAHAHAHAH jag ska komma ihåg det här! call me när du ser det här! så skriker jag detta i telefonen istället! peace and love ashole!

brudar jag lovar han är fulare i verkligheten!!


Kommentarer
Postat av: Yennifer

Bästa haha lulle leker på den bilden wahaha :D

2010-02-19 @ 19:43:49
URL: http://alayenni.blogg.se/
Postat av: kungsholmen

Fan vilken ful kille att du ens är kompis med honom?!

2010-02-21 @ 15:45:03
Postat av: Maccccc

HAHAHAHAHAHHA BEEEEMMMAAAAART!



@kungsholmen

han är världens sötaste egentligen <3

2010-02-26 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback