ytterst trevligt

2010-02-28 at 12:26:45


har jobbat klart nu, jobbade inte länge var där ett tag och fick lära mig små saker. ytterst trevligt . ganska segt, brukar inte vara så mycket folk på söndagar tydligen. så jag fick gå hem , sitter hos mina kära kusin just nu, men ska dra mig vidare in till stan snart med adam om jag orkar måste ringa honom snart.
jag har en "dejt" med felicia idag.. nja inte direkt ahha , ne men ska nog träffa henne, antingen ska vi dricka ikväll för det ville hon såklart. och jag är alltid på ;) eller så ska vi mysa , hade faktiskt lust att gå på bio och typ se farsan eller i love you something something. kommer inte riktigt ihåg vad den hette , men jim carey är med och han är typ seriöst min favorit skådespelare. stört skön. och jag ska få hund :D världens sötaste det är en pittbull plandat med amstaf så vi ska hämta honom idag och han ska heta rambo. ballt va? men ska kolla mer på nyheterna om jordbäningen om chile.. :( lite små nere hoppas min älskling mår bra, det går typ inte få tag på honom eller hans familj så . vi får ta och be till gud, inte för jag tror på gud speciellt mycket. men idag så gör jag det . men nu ska jag hade det ytterst trevligt och mysa framför tv:n  .. så hej då så länge puss

jag just nu, fuck you jordbävning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback