rensar graderoben

2010-06-22 at 16:32:13


Ska rensa min garderob lite,

 känner att jag har väldigt mycket kläder som jag inte andvänder. Fast ändå känns det jobbigt att slänga det för jag ångrar mig alltid! ahah. Och jag måste dessutom ringa några kompisar som har lånat kläder av mig. Jag lånar ut ganska ofta, vet inte om det negativt eller positivt. Får dock alltid låna kläder av dom :) Och detta kommer typ ta mig hela dan! men det är bra för då har jag något att göra för är ju fortfarande sjuk *suck* -.-


Kommentarer
Postat av: anna

oj vad mycket kläder!

2010-06-22 @ 18:22:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: veronica

oj:o men vad kul:D älskar kläder^^

2010-06-22 @ 22:41:42
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: Kungen

OOOOOOOOOOOOOMG! madde VÅGA slänga något av det du inte vill ha och jag kan lova, då menar jag verklien LOVA att du konmmer minnas mig i resten av ditt liiiiiiiiiiv! .. hehe

2010-06-23 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback