snyft :'(

2010-06-21 at 00:35:18


Kom hem för ett litet tag sen..

och jag börjar bli super sjuk, har jätte ont i halsen, täppt i näsan och ser dessutom förjävlig ut .. Jag hatar att vara sjuk, speciellt när det är sommarlov hade inte skadat mig så mycket om det hade varit skola , och så ska jag och några kompisar till NK rean som är imorgon. Förhoppningsvis så mår jag bättre till imorgon, har lust att spendera lite pengar

Men å andra sidan, är jag väldigt (besviken,irriterad,arg,ledsen?) vet inte vad jag ska välja på. Min "vän" har rådissat mig dom senaste dagarna så det känns ju awsome.. men ska kolla på film,dricka te och försöka vila lite och sen somna. kram!


Kommentarer
Postat av: Sabina

sv/ Tack ska du ha :D

2010-06-21 @ 00:56:14
URL: http://sabinait.blogg.se/
Postat av: domenique

tack dsm du! :)

2010-06-21 @ 07:58:56
URL: http://domeniqueabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback