ben och jerry

2010-03-09 at 19:59:30


marcus har gått nu så om en timma ska jag slå en pling till ben och jerry och se om dom vill sätta sig med mig och bli en soffpotatis i 3 timmar och kolla på mina två favorit program. desperate housewives och cougertown med mina två nära vänner. det kan ju inte bli bättre än så. nu måste jag bara vänta i en timma ska nog sysselsätta mig lite med andra saker. kanske ta en cigg, dricka lite öl.. aaah .. fast nääe! ahha ciggen lät bra. men tyvärr så dricker jag inte på vardagar, dock så har det hänt. men inget jag föredrar.. dåligt dåligt. men ska kanske välja lite outfits till imorgon kanske, leka med kompis, alltså vår söta hund. eller bara sluta skriva.. så

xoxo


en jävligt glad madde


Kommentarer
Postat av: yen

hahahah va ful bild :D ahahahahaha

2010-03-09 @ 20:25:23
URL: http://carolfrancesca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback