deprimerad??

2010-03-04 at 03:42:16


sitter hos min kusin just nu , väldigt onykter och typ väldigt deprimerad... har precis pratat med my loverboy from chile! och jag är väldigt nere och känner att jag behöver en kram just nu! jag saknar honom så galet mycket. ni förstår inte!! jag behöver honom just nu! han sa precis till mig att han älskar mig också! klart jag blir glad av det men jag vill höra honom säga det. inte från internet . men bättre nu än aldrig , känner mig väldigt glad men ändå ledsen för  att han inte här är. men för övrigt så har jag varit hos rickard och druckit en massa, jag tror helt ärligt att jag har spytt 5 gånger idag. men nog snackat om det jag ska tyo lägga mig i sängen och decka! så pösssss! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback