...

2010-03-21 at 22:30:50


är super seg och trött, förstår inte riktigt varför, är alltid såhär på söndagar. sitter i alla fall och kollar på gamla avsnitt med shot at love with the twins, något sånt. älskar att se dramat som händer.

tydligen är jag en drama queen enligt en polis.. hehe! för att göra historian kort så började jag i alla fall bråka med en polis för typ 2-3 år sedan för att min kompis blev tagen och jag skulle hjälpa henne eller något sånt, kan säga att jag var väldigt full också.och jag var en förjävlig unge då. älskade bråket och skapa drama. typ en "typiskt blatte" men har växt ifrån det och blivit mognare antar jag . jag gillar inte alls att bråka längre. tycker sådant är så omoget. man har en mun för att kunna prata och reda ut saker på ett moget och vuxet sätt.. vad tycker ni om bråk? kul eller bara helt onödigt?


igår kväll. från kille till en sjukt snygg brud.. såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback