Good night folks

2010-03-16 at 23:42:03


har kollat på mina favorit program. nöjd är jag. kollade först på dating in the dark, desperate housewives, couger town och christine!. blev en jävla massa tv. mycket fritid?. ahha. ne men dom programen får man absolut inte missa. men sitter här i min säng och gäspar börjar bli lite trött. ska nog lägga mig ner och kolla på film. inte så ovanligt. somnar typ lättare när jag kollar på film.

men måste nog sova nu i alla fall måste upp kl 7. jätte segt. är en morgontrött person. är ganska dålig på att komma upp måste förbättra mig med det. kan hända att man kommer försent till skolan.. . men imorgon blir det även en härlig fika med lennart efter skolan . han är nämligen ledig imorgon, jätte avis. vill också vara ledig. men snart är det ändå fredag. då ska det supas och sedan sova! .. men god natt och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback