haha

2010-03-12 at 16:14:09


har precis läst sagas blogg gick i samma skola som henne förut. har dock mobbat henne förut. var omogen och elak. och om hon nu ser det här så ber jag om ursäkt.. hehe sagi.se . om jag ska vara ärlig så är hennes blogg rolig att läsa. den är lixom underhållande .men hennes videobloggar är inte OK!. det skär i öronen på mig när hon pratar.hon typ skriker och överdriver. eller så har hon adhd och jag vet inte om hon gör så för att få mer läsare eller något sånt. men om hon inte gör det så måste hon göra något åt det. och ännu en gång så ber jag om ursäkt för kommentaren jag precis skrev på hennes blogg. men jag tycker synd om tjejen.. och det är bara min åsikt. kände verkligen att jag behövde skriva det. :) nu ska jag och ester ta en härlig cancerpinne och döda våra lungor lite mer.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback