Hannah fucking Arppe gästbloggar!

2010-03-01 at 19:35:20


Shoooooooooooo :)
Nu sitter jag här ensam, och väntar på att madde ska klä på sig :) Undra hur lång tid det ska ta idag? Hmm?!
Jaja, jag är van att sitta och vänta på henne.. Hoppas bara att hon inte ska sminka sig också.. För då kommer jag fan gå hem, titta på en film och sedan komma tillbaka lagom tills hon är klar. ( OCH NEJ HON ÄR INGEN FJORTIS SOM MÅSTE HA TON MED BRUNKRÄM I ANSIKTET ELLER SÅ) hon är bara väldigt perfekt av sig.. VÄNTA HON FRÅGAR OM MITT OMDÖME! ooooh hon är klar det måste tame faan var rekord!! (asså med kläderna) hihihihi...
HA HA HA madde ågrade sig precis och sätt nu på sig något annat.. lär nog inte bli något rekord idag i alla fall.. Tråkigt "/ "/
Snart ska nog felicia komma Felicia Grandell!! Om du aldrig hört hennes namn tidigare så är det helt OKEJ! Jag tror jag hälsat på henne i 10 år snart.. Och blir ändå lika förvånad när hon säger sitt namn på nytt.. Hennes namn är lixom inget man lägger på hjärnan ELLER?!?!? Känner att ni får en känsla av att jag är lite efterbliven..?? Och du känner helt rätt! För så är nämligen fallet! Oh yes and i like it!! I relly do!!!
Bara för det kommer det säkert inte vara någon som läser detta.. Men det är K. för min del. Jag menar jag gästbloggar ju bara.. :) Det är madde som får ta skiten när någon kommer och mobbar henne för att hon har en blogg som ingen läser/kommenterar.. Hahahaha :)
Nu måste jag gåå madde padde plutt dampar på mig att jag skriver FÖR MYCKET! gash, hon är bara för mycket i bland.. Hoppas jag får komma åter! Älskar er alla läsare or NOOOOOOOOOOOOOT!

// Hannah Fucking Arppe <3


Kommentarer
Postat av: hannah

hahahhaha shiiit vad längesen..

2012-03-02 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback