home from school

2010-03-26 at 11:33:17


är hemma nu. gick från skolan. känner mig lite hängig och supeer förkyld på en fredag!.:O så det suger faktiskt. men tänker dra ut ikväll i alla fall. för vi ska ju fira adam och det kan man inte missa. så tänker sitta här och dricka te och slappna av lite. så att jag kan bli lite piggare i allafall!. och sen runt 3 ska jag köpa lite alkohol till ikväll eller jag ska inte köpa min kusin gör det ! :) . och sedan ska jag möta olivia och sara , länge sen jag träffade dom och efter det måste jag möta nattis och clara så jag får åka runt ön idag känner jag!. så jag får se om jag hinner att skriva sen! puss


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Söt bild:)

2010-03-26 @ 12:04:55
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback