home sweet home

2010-03-08 at 19:38:03


har inte varit hemma på hela dan, så känns lite skönt att vara hemma och slappa lite :) har varit i stan och fikat med några stycken. och sedan varit på en "romantisk middag" med ester på donken. romantiskt va ? .. aah fast nej. men gott var det :) . jag ska fakitskt vara hos tandläkaren kl 20:45 , skumt va ? jag vet. men hon har bara kvällstider så det är faktskt en aning jobbigt.

men vad ska man göra. min tandställning är sönder och jag får massa sår så.. *suck* men här har vi några bilder från i lördas i alla fall :)

roligt folk :)


coffe, jag och paulina :), jag känner mig ganska brun


tummen upp såklart!


inte världens finaste bild.


lennart har haffat. en applåd


min kära bror festa med oss. bilden säger väl allt ?


love love love boys


ingen kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback