lill lördag

2010-03-17 at 19:48:40


är hemma med kusinen just nu, felicia skulle hem och äta sen kommer hon hit igen. hon ska sova hos mig. då jävlar blir det andra bullar på kvällen ;) . haha. sitter och kollar på tv och inne på datorn med min coola bärbara dator, skryter lite nu känner jag haha men den är jävligt cool ;).. men åt andra sidan är jag ganska seg, har faktiskt inte gjort så mycket idag. blev ingen fika med adam idag. det blir imorgon istället. ska fika med rebecca,adam och rumeysa. men måste nog vara lite social mot min kusin. hon är kär i mig så.-.- haha . ha en trevlig onsdagkväll eller , lill lördag är det ju idag. några som ska ut och festa ikväll ? inte jag i alla fall, sparar det tills helgen istället. puss

en bild från helgen
marie, rebecca och fulla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback