lördag!

2010-03-20 at 16:26:42


kom precis hem hehe. sov borta igår kväll blev ganska full men jag kommer ihåg allt. så inga blackouts för min del. men jag vaknade så otroligt sent idag. typ runt 2. men as skönt faktiskt.

jag ska i alla fall träffa hanna snart vi ska fixa oss till nicolines middag. och man ska vara utklädd så jag och hanna ska vara gangster. thug life! ahah. jag ska ta bilder på det sen när vi är klara. sen tror jag att det kommer fler bilder imorgon från middagen :) så det ska bli as kul .
ska slå en pling till hanna nu och se vart kvinnan är någonstans. skriver lite senare . xoxo

jag och en söt tjej. kommer faktiskt inte ihåg vem det är :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback