never again

2010-03-13 at 15:05:58


är hemma med nattis nu. jag ser ut som skit och mår skit!. är så otroligt bakis!!. men jag hade det roligt igår i alla fall! träffade jätte många sköna personer. det blir nog inte sista gången jag åker dit. det var värt! men jag tycker ändå hemvägen var roligast. alltså med mig själv.!
jag blev så full och så trött att jag ville bara åka hem. så jag bestämmet mig såklart för att åka. SJÄLV! . från danderydssjukhus hamnade jag på något konstigt sätt vid fruängen. fråga mig inte hur för jag kommer inte ihåg. men därifrån lyckades jag i allafall ta mig till ropsten. och så tog jag nattbussen som då åker hem till mig. men nej! jag deckar inne i bussen och kommer längst bort på lidingö alltså gåshaga brygga!. så jag var tvungen att vänta på nästa buss i 40 min. helt ensam och övergiven. ahha! ne så jag börjar gå lite för att fördröja tiden lite. sen kom bussen som tur var.
och jo när jag vaknar på morgonen så är jag hos min kusin. konstigt nog. jätte konstig hemresa!. alltså never again. alkoholen är nu min fiende. och alkoholen gör så att man konstiga saker! don't drink and drive brukar man ju säga. jag säger don't drink at all!

puss

visst är man vacker efter en galen kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback