onsdag and i feel good

2010-03-24 at 18:05:06


blev inget inlägg imorse. sry. men försov mig lite och var tvungen att springa till bussen hehe. kom i tid i alla fall!. men kom precis hem från stan. har varit med marcus,malin och christel. vi letade efter en present till adam.

 han fyller nämligen 18 år i morgon. så ett stort grattis till honom i förskott!. snutten har blivit stor. fast jag har inte köpt något är pank just nu.. och dessutom så är jag skyldig honom pengar hehe. så fail! men vi drog till donken efter . men eftersom jag håller på med min "bantnings skit" så åt jag inte. ska äta en nyttig middag senare. får se vad det blir. har inte bestämt mig än. men ska ut med hunden och möta min kusin snabbt. sen ska jag faktiskt träffa mitt ex dogge. så ni får ha en bra kväll. puss skriver sen

fick lite egokick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback