schools out

2010-03-30 at 13:55:15


hemma från skolan. dock ska jag inte träffa sara eftersom lillen har kräksjukan! . stackarn. så jag får nöja mig med att ha kul med mig själv. ;) . men tänkte slå en pling till malin snart så kanske träffar henne om hon har tid annars får jag väl vara hemma och dö en stund!

och måste kommentera att jag tycker fanta är så mycket godare än coca cola! någon annan en bara jag som gör det?. fanta is the new cocacola!


väldigt casual look idag. en t-shirt från gina och ett par svarta jeans frånn zara. och såklart mitt röda läppstift! mjao!. tycker inte det är speciellt nödvändigt att vara super fin i skolan. ingen big deal för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback