till stan!

2010-03-02 at 13:05:04


vaknade för typ 10 min sen och ska snart in till stan och köpa ett par brillor och ta en fika med hanna & hannah ytterst trevligt. men det har börjat snöa igen så det suger ju. men jag tänker åka in till stan i alla fall. har i alla fall sminkat och plattat håret måste bara klä på mig och äta lite frukost :)eller lunch kanske man borde säga .. är ganska trött fortfarande med det ordnat nog sig :) ska kanske ta en shott så att jag vaknar . ahha nja inte direkt va ? . men ska fortsätta fixa och trixa mig så ha det bra . puss

ett par sånna ska jag köpa :D tycker dom är as balla

bilden är lite dålig. men ni förstår vilka det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback