tisdag

2010-03-16 at 08:11:47


har försovit mig.. *suck*. börjar om typ 2 min. men jag är fortfarande trött och lite nere så jag orkar faktiskt inte bry mig. men jag har faktiskt sminkat klart mig måste bara få i mig nått och och borsta mina tänder . sen kan jag faktiskt gå :) .

idag ska jag i allafall träffa min mullat! hur länge sen som helst. victoria! henne har jag saknat . vi har inte träffats på typ ett halv år och ändå så var vi typ bästa vänner!. så det var synd att vi sluta umgås. men dock så är det super mysigt att få träffa henne igen :) . får se vad för busigt vi ska hitta på. måste fortsätta fixa mig så att jag inte kommer mer försent .. hehe puss

såhär ser jag ut i allafall en vanlig look med min nya tröja! lovelovelove. ser lite ut som en nörd med brillor! coolt .


Kommentarer
Postat av: sofia

söt du är!! var är tröjan ifrån?

2010-03-16 @ 20:15:15
Postat av: madelein

tack :) , den är från h&m

2010-03-16 @ 23:42:56
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Vickie

Naw vad söt du är ! nu känner jag mig taskig som inte kunde träffa dig men vi får boka en ny dag :) <3

2010-03-17 @ 10:40:31
Postat av: madelein

ahha.. ah det får vi göra :)

2010-03-17 @ 12:14:24
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback