yoyoyo!

2010-03-06 at 15:34:24


är hemma med felicia och just nu sitter vi och chillar vi ska snart gå ner och köpa lite utblandning och grejer tills på kvällen. för ikväll ska jag styra lite och så. inte för stort vi har dock haft lite problem med grannarna :) hehe. kan nog vara mitt fel men jag är ung jag behöver festa! så enkelt är det ! hoppas bara det inte bli för mycket folk och sånt. jag är väldigt bra på att säga ja när jag är full.. men håll tummarna för mig! men jag och felle ska ha lebbsex och lyssna på party in the usa med miley cyrus :) jag filmar det lägger upp det imorgon puss <3

pridefestivalen 2009! lebb för en dag!



haloween 2008, i was pussy she was devil .. raawr


nyår 2008/2009 innan 12slaget :)


2006 vi upptäckte alkoholen och varandra :)


nångång i somraaas 2009 hemma hos indra :) paulina joinade


tyvärr kommer ej ihåg. varning för fulla!


så! jag antar väl att jag gillar felicia väldigt mycket :)


gästbloggarN felicia:
Jag ÄLSKAR min madde, fast det roliga är att jag är fanime mer blatte än henne :) tihihihihihihihihii lång historia // felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback