en roligare kväll

2010-05-27 at 00:02:41


Hej alla glada!

Ja! mitt förra inlägg var ju super glatt har aldrig varit gladare! Men inget att prata om igentligen, är ganska glad nu i allafall tack var det mina underbara vänner. För er som då inte känner mig så är jag en väldigt flummig person. Jag älskar att göra konstiga/roliga videosar och ta fula bilder osv. Och idag var en sån dag.

Jag lovar att susannas mobil består av 95 % bilder och videosar på bara just mig med konstiga grejer jag gör.
Har funderat ett tag på att kanske lägga upp dom på bloggen, men jag tror helt seriöst att ni antingen skulle tycka att jag var as rolig , eller bara allmänt dum i huvudet ahha. Men ska nörda med OC igen. hörs imorgon god natt!



Kommentarer
Postat av: anna

detsamma :P gillar din header :D så söt bild på dig :D

2010-05-27 @ 00:25:19
URL: http://annsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback