jag ser att det regnar..

2010-05-23 at 20:11:40


Har precis kommit hem till min kusin. Tänkte chilla ett tag och kolla film. Hade hyfsat kul igår, kunde ha varit alkoholen också. Men lennart ,marcus och adam är ju så stört roliga och sjuka när dom är med varandra. Så jävla kul att kolla på dom tre :). Dom tre musketörerna! Men hamnade dock lite här och var igår. Men det var värt det och kul så.

Men idag är det inte sol och varmt. Det blåser och regenar *suck*. Och så är jag fortfarande på lite dåligt humör, med själva kavaj situtationen. Men det löser sig säkert förhoppningsvis. Jag ger mig inte tyvärr. Den är MIN! men ska slappa nu kram!


Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack din med gmn:D<3

2010-05-23 @ 20:25:28
URL: http://hispana.blogg.se/
Postat av: martina

kolla min blogg. du kommer få dig ett gott skratt. i inlägget beskrver jag hur föräldrar är i sms, facebook och msn.. hahaha föräldrar och it-världen går inte ihop!..

2010-05-23 @ 20:48:04
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback