jag tror jag sket på mig

2010-05-12 at 00:46:00


Klockan bara tickar, och det börjar bli sent. Och jag ska upp klockan 7, kan någon slå till mig och skrika gå lägg dig kvinna innan jag slår ut tänderna på dig. Oj kanske lite grovt ne men ni som vill kom hit och ge mig en fet smäll så att jag somnar.

 Men det jag faktiskt tänkte skriva, var ju att min så snälla söta kära kusin skriver till mig och säger: men madde Diego och Roddan kanske inte kommer till Sverige och hälsar på längre och säger en massa saker (Diego är killen som jag är kär i, och Roddan är hans bror). Ne men så jag börjar ju typ gråta och typ "nästan sket på mig". NE MEN DÅ VAR DET ETT SKÄMT! ah jävla kul. Tack för att jag fick slösa mina tårar på absolut ingenting verkligen! men som sagt ska försöka sova nu! hörs imorgon!



Här får ni en liten sneakpeak, tog som sagt lite bilder innan jag somnade på balkongen, ja här satt jag i vardagsrummet. men jag måste ju säga att jag är GALET SEXIG!


Kommentarer
Postat av: Yen

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA BILDEN EVER! JAG DÖÖÖRRRR!!!!

2010-05-12 @ 01:01:35
URL: http://alayenni.blogg.se/
Postat av: C

HAHAHAHAHAH så bäääst! XD XD XD

2010-05-12 @ 01:05:34
URL: http://carolfrancesca.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha tack desamma asötnos.

fan vilken härlig blogg ! :D

2010-05-12 @ 08:15:14
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback