not done

2010-05-08 at 17:55:57


Är fortfarande hemma, har dock redan träffat hanna , hon kom hem till mig som vanligt, fast hon har gick för ett litet tag sen. Men själv håller jag på att fixa mig i slowmotion ahha, plattar håret, kollar på film, är även inne och nördar på facebook, och har sminkat mig nu. Nu är det bara kläderna, fast måste äta middag också. Vi har lite gäster och mamma får ju damp på mig för att jag inte sitter med dom just nu och chitt chattar lite, tyvärr har inte lust att sitta med gamla gubbar och kärringar som super ner sig, och vi har inte äns börjat käka! dom kör lite min stile, jävla copycats ;).


Kommentarer
Postat av: emelie -

Haha, roliga bilder :D

2010-05-08 @ 17:57:30
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Söderström

Bra skrivet i PAOWs blogg, rösta SD2010 för ett bättre Sverige..

2010-05-08 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback