på lördag är det fest

2010-05-29 at 20:31:16


Hej alla partypinglor/kungar

Är fortfarande hemma, och har suttit i ett antal timmar nu och kollat på OC. Men jag väntar på malin som ska komma snart, och sen ska vidare hem till linus som har fest ikväll! Men ikväll ska jag vara nykter (förhoppningsvis), om man inte får gratisfylla ;) åh herre låter som värsta alkisen men , alkohol gör saker lite roligare och lite bättre...

såhär ser jag ut än så länge, ska snart byta om och fräsha upp mig lite.
Och den här ringen köpte jag idag, köpte även en i blått. 19:50 kr : h&m

Kommentarer
Postat av: M

vem är din favorit modell?

Hoppas du har en bra kväll!

xo, M

2010-05-29 @ 23:42:16
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/mira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback