@skola

2010-05-06 at 08:54:07


Har precis kommit till skolan och såklart så börjar vi inte förens om typ 20 minuter. Så typiskt. Men får väl nörda mig framför datorn tills vi börjar, gör inte mig något. Men jag fick dock en fråga för någon dag sen , från anonym.

Anonym: vet din mamma att du dricker?

Svar: Ja, min mamma är väldigt medveten om att jag dricker och även röker. Hon har även druckit med mig, tex när vi har varit utomlands eller hemma. Nu kanske det låter som att min mamma inte bryr sig ett skit om att jag dricker. Men hon klagar nog på mig varje dag och säger att jag borde sluta. Men ja hon vet.


sådan mor, sådan dotter?


Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: tack detsamma :)

2010-05-06 @ 10:23:13
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback