söndag

2010-05-02 at 19:21:00


Ännu en dålig uppdatering. Och det lär vara det i en vecka till. Min bärbara har typ gått sönder, och är ganska ledsen buhu! Men vi ska fixa den så snabbt som möjligt. Kommer dock inte ta lika mycket bilder för det är ju med min bärbara dator jag tar bilder med och har ingen kamera heller. Men ska uppdatera lite då ochdå!

Men idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Har suttit ute på balkongen och chilla. Har varit as mysigt. Ska senare ikväll möta Gisela och mysa med henne!!. Och apprå på igår så grillade jag för första gången iår. Vi grillade marshmallows. eller snarare kastade runt dom. alltså marshmallows krig haha ! men vi hade super mysigt och kul. Fast drog ganska tidigt. blev lite kallt för mig. Men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback