skriver fast man inte kan kolla min blogg?

2010-10-02 at 11:22:13


Hej! Kom precis hem från Ola och är ganska bakis. Vaknade upp imorse av att hans katt spinner som en galning och att hans sötaste mammsen erbjöd sig att skjutsa hem mig. Hur gulligt är inte det!
Det var i allafall riktigt roligt hos Ola igår, riktigt lyckat. Kommer ihåg det mesta som tur är, förutom att jag deckade hos honom dåra. Faktiskt lite pinsamt, eftersom hans mamma hade tydligen skjutsat hem dom som hade varit kvar ganska länge för han bor typ i skogen. Men dom lyckades inte väcka mig så jag fick sova där hehe. Men tänkte väcka hem feta mamma och dra in henne till stan snart, ska köpa mer kläder. Och så visar jag allt jag har köpt senare. chao

bilder kommer sen, för kan inte lägga upp nu, för bloggen är cp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback