en bra fredag, nu är det lördag kvar!

2010-10-16 at 12:57:54


God morgon! eller god morgon för mig vaknade för en kvart sen
sitter här i sängen nu med en kopp te och mår väl helt okej. Inte så värst bakis. Var som sagt hos Alice igår på maskerad fest. Och det var trevligt och lite stelt i början men sen så släppte man loss. Och alla var så snygga med sina outfit, och min kära vän paulina var ju hur gullig som helst i sin nunna dräkt.

Drog i allafall vidare hem till tvillingarna Filip och Daniel för på tolvslaget fyllde dom 18 år, så ett stort grattis till dom! Men jag fortsatte i allafall att  dricka där osv :) Nu ska jag ladda upp lite bilder från igår så dom lägger jag upp snart chao

en otroligt gammal bild på mig och Daniel

Kommentarer
Postat av: Netty♥

Allt bra idag? :)

2010-10-16 @ 14:41:39
URL: http://www.nettys.se
Postat av: julia

följa varandra med bloglovin? :)

2010-10-16 @ 15:11:06
URL: http://endastbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback