i'm sorry for all the things a have done

2010-10-09 at 15:39:55


Hej bloggen.
mår inte speciellt bra, sitter nu hemma hos daniel och deppar. Jag har nyss förstört vänskapen mellan mig och min barndomsvän. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har en klump i magen som gör illa mig. Jag har gråtit så pass mycket att det inte kommer mer tårar. Hon vill inte att jag ska höra av mig till henne, och det tänker jag inte göra heller. Vill hon inte ha något med mig att göra så tänker jag ta och acceptera det hur ont det än gör.
Jag mår illa av att äns tänka på vad jag gjorde, jag känner mig så smutsig. En så dålig kompis. Hon har alltid varit där för mig, och jag.. jag har bara tagit henne för givet i alla dessa jävla år. Jag har aldrig riktigt insett vilken bra vän hon har varit till mig, och ändå så hugger jag henne i ryggen. jag borde få en fet smäll. är trött, är så jävla trött på mig själv. Jag orkar inte skriva mer, ska ut och röka. Och jag tar även en bloggpaus. jag måste ha en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback