irriterad

2010-10-13 at 23:17:39


Hej bloggen! har försökt somna, men går inte så bra för mig. Är typ irriterad och det gör det bara svårare att somna för mig. Vet inte riktigt vad jag är irriterad över,

kan vara för att någon i denna familj har snokat i mitt rum! är jävligt noga med hur mina saker står typ något jag får mig att göra, kan också vara för att dogge dissar mina sms.. kul va? fast med den jäveln så vet man ju inte riktigt om han dissar eller spelar dataspel. För en av det värsta sakerna jag vet är om man är otrevlig på sms eller inte svarar det kan irritera mig lite.. ,men har dock inte haft en så speciellt jobbig dag . Har varit i skolan, gått hem till malin och ätit upp hennes chips igen och sen varit med nattis så borde vara på topp. Behöver kanske en cigg, så ska nog ta en och sen försöka somna till en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback