little to late

2010-09-06 at 23:44:00


Har precis kommit hem och kommer mörda malin sen, var trevlig nog att inte döda henne när jag var med henne nyss! Men innan vi kommer mer in på det, så glömde jag helt och hållet att uppdatera så bilder från kräftskivan del 2 visar jag imorgon istället! :)

men träffade faktiskt Felicia förut, vi satt och snacka om allt på himmel och jord. Den tjen kan jag verkligen prata med. Helt underbar! Men efter det så åkte jag hem till rebeca ett tag, och var där med malin och jocke. Jag väntade då mest på malin för glömde min plattång förut, och behöver den verkligen! Det är typ min man. Och det finns ju ingen segare brud än malin! Så hennes fel att jag är hemma så sent! Som tur så börjar jag 1 imorgon. Men säger godnatt nu och jag uppdaterar mer imorgon! kram

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack snälla - hoppas du fortsätter läsa :)

2010-09-07 @ 07:54:23
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback